گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای شهرستانهای استان تهران

هر که دنیا خواهد ،دانش آموزد و هر که آخرت خواهد در عمل کوشد. (ابن سینا)

با سلام و احترام خدمت دوستان و همكاران عزيز

همانطور كه قبلاً اعلام شده بود ، تاريخ 17 بهمن ماه بازديد از شركت صنايع آموزشي انجام گرديد. در اين بازديد حدود 30 نفر از همكاران علاقه مند شركت داشته و از طريق وسيله اي كه اداره كل هماهنگ كرده بود و يا با وسيله ي شخصي ، خود را حدود ساعت 10 صبح به مكان بازديد رساندند .

در شروع جلسه كه حدود ساعت 10:30 صبح انجام گرفت ، يكي از مسئولين شركت صنايع آموزشي توضيحاتي راجع به تاريخچه ، اهداف ، فعاليتها و امكانات اين شركت ارائه نمودند و سئوالاتي بين مسئولين آن شركت و همكاران راجع به هزينه ي تجهيزات ، ارائه ي كاتالوگ و ...... رد و بدل گرديد .

 بعد از اتمام معرفي شركت در جلسه، حدود ساعت 12 ظهر  ، همكاران محترم با هماهنگي جناب آقاي حيدري ( مسئول روابط عمومي) از قسمتهاي مختلف نمايشگاه بازديد به عمل آوردند . ظاهراً قسمتهايي راجع به مكانيك خودرو و مسائل فني مورد توجه بعضي همكاران  علاقه مند قرار گرفت .

بعضي تجهيزات مربوط به تجهيزات هوشمند سازي نيز از طرف همكاران مورد بازديد قرار گرفت و توسط يكي از مسئولين شركت توضيحاتي راجع به تجهيزات هوشمند سازي داده شد .

بازديد تا حدود ساعت 13:30 به طول انجاميد و سپس با پذيرايي و نظرسنجي و صدور گواهي بازديد در ساعت 14 خاتمه پيدا كرد .

همچنين كاتالوگ تجهيزات به شكل سي دي و كتاب  در اختيار همكاران قرار گرفت .

عكس و فيلم اين بازديد موجود بوده و   انشاءالله عكسها در وبلاگ  درج خواهد شد و فيلم در جلسات و همايشها در اختيار همكاران علاقه مند قرار خواهد گرفت .

محمد مهدي آهنگري - سرگروه فني و حرفه اي شهرستانهاي تهران

 

نویسنده: سرگروه کامپیوتر فنی و حرفه ای - آجورلو ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با سلام وعرض خسته نباشید

جهت اطلاع همکاران عزیز به عرض می رسانیم که ملاک ردیف 1 اهداف اختصاصی1 در برنامه عملیاتی در خصوص جمع آوری اطلاعات لازم در خصوص نمرات هنر جویان ، نمرات خردادماه 1390 می باشد.

 ضمناً فرمهای اصلاحی در دو مورد از فرمها از لینک زیر قابل دریافت است :

 http://www.up98.ir/upload/server1/oxhapb4rh5dynv7k5vr.xlsx

http://www.up98.ir/upload/server1/dz3l6lcpg6gx5lgg6nuk.xlsx

ضمناً همکاران گرامی اگر راجع به فرمها  سوالی دارند  و نکته ای مبهم به نظر می رسد ، در قسمت نظرات سوال خود را مطرح فرمایند  تا از دبیرخانه جویا شوم .

 

 

 محمد مهدی آهنگری

با تشکر فراوان

نویسنده: سرگروه کامپیوتر فنی و حرفه ای - آجورلو ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با  سلام دوباره خدمت شما همکاران عزیز و عرض تسلیت ایام شهادت امام رضا ( علیه السلام)

از سرگروههای محترم مناطق خواهشمندم فرمهای دبیرخانه ی کشوری را در اسرع وقت تکمیل کرده ( امروز این فرمها به من ارسال شده است ) و حداکثر تا 25 بهمن به من ارسال فرمایند ،چون دبیرخانه مهلت محدودی به گروه کامپیوتر داده است .

مطمئناً  تکمیل این فرمها نیاز به وقت و صرف انرژی شما دارد ، از همکاری شما همکاران محترم و صرف وقت و انرژی و دقت نظر  و  مساعدت شما   متشکرم .

 انشاء الله تکمیل و ارسال این فرمها به پیشرفت اهداف آموزشی و تکمیل تجهیزات و .....  کمک  کند .

 فرمها را از لینک زیر دریافت فرمایید :

http://www.up.98ia.com/images/ou86xg3cr74geup9gmc.zip

 

با تشکر - آهنگری ( سرگروه کامپیوتر )

نویسنده: سرگروه کامپیوتر فنی و حرفه ای - آجورلو ׀ تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با سلام و احترام خدمت همکاران گرامی ،

امیدوارم ترم جدید را با انرژی  شروع کرده باشید!

لینکهای زیر را با توجه به درخواست همکاران که راجع به مسابقات علمی و عملی و المپیاد و ... می باشد جهت استفاده قرار می دهم ، ظاهراً مهلت المپیاد تا 6 بهمن می باشد .

با تشکر - آهنگری

از سوی دفتر آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش بارم بندی دروس مسابقات علمی عملی فنی حرفه ای سال تحصیلی91-90 اعلام گردید.جدول بارم بندی دروس را ازصفحه زیر دریافت نمایید.
 

کلیه فایل های مربوط به مسابقات و جشنواره های  فنی حرفه ای و کاردانش را ازصفحه زیر دریافت نمایید.شایان ذکر است کلیه فایل ها از سایت دفتر فنی حرفه ای و کاردانش وزارت دریافت شده و پس از کاهش حجم در سایت بار گذاری گردیده است.
این فایل ها شامل عناوین زیر می باشد.

جدول بارم بندی دروس مسابقات علمی عملی فنی حرفه ای - عناوین  آزمون دوازدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی - برگه های ثبت نام در مسابقات و جشنواره ها ویژه هنر آموزان و هنر جویان - ویرایش نهایی شیوه نامه اجرایی جشنواره ها و مسابقات هنرستان ها
ورود به صفحه دریافت فایل ها

ثبت نام در المپیاد های علمی دانش آموزان شروع شده است.یکی از این المپیاد ها المپیاد کامپیوتر می باشد.دانش آموزان سال دوم و سوم دبیرستان و همچنین دانش آموزان  دوم و سوم کامپیوتر شاخه فنی حرفه ای و کاردانش می توانند در المپیاد کامپیوتر شرکت نمایند.برای شرکت در این المپیاد نمره دروس ریاضی یک و ریاضی دو داوطلب نباید کمتر از پانزده باشد.مهلت ثبت نام تا شش بهمن ماه خواهد بود.جهت ثبت نام الکترونیکی بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

 جهت آشنایی بیشتر با مراحل المپیاد کامپیوتر و دریافت نمونه سوالات مراحل مختلف این المپیاد به لینک های زیر مراجعه نمایید.

 معرفی المپیاد کامپیوتر

دریافت نمونه سوالات المپیاد کامپیوتر

نویسنده: سرگروه کامپیوتر فنی و حرفه ای - آجورلو ׀ تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , computergroup.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com