گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای شهرستانهای استان تهران

هر که دنیا خواهد ،دانش آموزد و هر که آخرت خواهد در عمل کوشد. (ابن سینا)

عید نوروز باستانی را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم  و آرزو می کنم تعطیلات خوبی را در کنار خانواده داشته باشید .

ایام به کامتان باد .

 

محمد مهدی آهنگری - سرگروه کامپیوتر(فنی و حرفه ای)

نویسنده: سرگروه کامپیوتر فنی و حرفه ای - آجورلو ׀ تاریخ: شنبه 28 اسفند 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

كارگاه آموزشي شبكه  در اسلامشهر  با حضور حدود 50 نفر از همكاران علاقه مند هنر آموز رشته ي  كامپيوتر در تاريخ 15/12 /89 در هنرستان خواجه نصير طوسي   برگزار شد . در اين كارگاه  جناب مهندس حسني از مربيان مجرب در زمينه شبكه هاي رايانه اي در اسلام شهر مطالب مفيدي را در زمينه كابل كشي ، شبكه هاي بي سيم و تنظيمات سرور و......... بيان نمودند و به پرسش و پاسخهاي كاربردي در اين زمينه پرداخته شد . ضمناً در ادامه جلسه اينجانب (آهنگري) مواردي را در زمينه هماهنگي سرگروهها ، بررسي كتب درسي و ارسال نظرات و تكميل فرمهاي مربوطه ، ارسال نمونه سوالات ، ارسال نمونه كارها راجع به مسابقه كليپ و اعلام آدرس پستي و وبلاگ و ........ بيان نمودم .

قرار بر اين گذاشته شد كه انشا الله دو مورد بعد از عيد براي پويايي رشته كامپيوتر و شركت همكاران  علاقه مند و فرهيخته در نظر گرفته شود .

مورد اول : بازديد از يك موسسه يا شركت رايانه اي معتبر با هماهنگي لازم ، براي ارتقاء علمي همكاران ، كه عمدتاً همكاران، علاقه مند چنين بازديد هايي بوده و تاثير آنها در آموزش و  ارتقاء علمي   به سزا خواهد بود .

مورد دوم : مسابقه طراحي تم موبايل كه انشا ء الله به شكل بخشنامه اي به مدارس ارسال خواهد شد  كه موضوع آن  شامل "نوروز و طبيعت " و "آزاد " خواهد بود .

فايلهاي آموزشي  و نرم افزار هاي مربوط به تم موبايل و نرم افزار هاي آموزشي ديگر از طرف اينجانب  در اختيار همكاران علاقه مند قرار گرفت و همكاران از جلسه استقبال خوبي به عمل آورده و نظرات و مشكلات خود را با اينجانب در ميان گذاشتند .

در انتهاي جلسه از همكاران پذيرايي به عمل آمده و نظرسنجي نيز انجام گرديد.

ضمناً فيلمها و عكسهاي كارگاه نيز موجود بوده و عكسها در وبلاگ قرار خواهد گرفت .

 

 

نویسنده: سرگروه کامپیوتر فنی و حرفه ای - آجورلو ׀ تاریخ: جمعه 20 اسفند 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , computergroup.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com